torsdag 26 januari 2012

Snart ledig!

Nu är bilen tillbaka och växellådan har blivit lagad, så den läcker inte längre. Nästa vecka ska den in på verkstaden igen och byta drivknut (eller vad det nu hette).
Jag behöver iallafall inte fundera var jag ska göra med pengarna jag tjänar, de är bara att fortsätta betala bil reparationer...

Nu återstår det bara en arbetsdag den här veckan, det ska bli skönt att få vara ledig några dagar!

Igår gjorde jag klart min "test mössa". så nu har jag beställt det garnet det ska vara och en virknål i rätt stl. så jag kan göra en till så som jag vill ha den :-)

3 kommentarer:

  1. jädrar så snygg den blev.. det kanske kommer en beställning nu om du inte gömmer undan den ;)

    SvaraRadera
  2. Haha.. Nu var ju du rolig.. :-)

    SvaraRadera
  3. Super häftig blev den... och vilket bra mönster..haha..

    SvaraRadera