söndag 22 januari 2012

Då var det dax igen

Bilen läcker växellåds olja igen...
För att slippa laga hela skiten till växellåda en gång till så är det bara att börja knata överallt igen tills jag har fått tid på verkstad och fått läckan lagad.
Känns underbart..
Naturligtvis så är det Skrabbans tur att ha bil till jobbet denna veckan, så hanns bil kan jag inte låna :-(

Jag har inget emot att promenera, men det är inte super skoj att efter ha jobbat mellan kl 07.00 -18.00 promenera till Rot för att ta hand om hästen och sedan knata hem igen. Men har jag överlevt utan bil i tre månader förra sommaren, så ska jag nog överleva den här gången oxå.

Behövde bara få klaga av mig och tycka lite synd om mig själv en stund, så nu känns det genast lite bättre :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar