tisdag 31 januari 2012

Roligt och tråkigt

Jag har haft en riktigt rolig men intensiv helg!
Det blev det en snabb visit till St Skedvi, där jag träffade mina kusiner som jag inte sett på länge. Det var roligt att få träffas och höra vad som hänt i deras liv sen sist!
Jag var även hästvakt åt Svarten och passade på att rida dressyr när jag hade chansen =)
Det behövde jag verkligen och roligt var det!

Men nu är jag lite sur, för min dator har sagt upp sig och behöver ett besök hos doktorn =(
Jag har plockat fram min gamla dator så länge, men det är inte riktigt samma sak. Den låter som ett reaplan och jag bara väntar på att den ska lyfta. Till på köpet så har även mitt mobila modem gett upp, så nu får jag koppla in telefonen till datorn och surfa via den och det går inte riktigt lika fort om man säger så...
Bilen ska in på verkstaden igen på onsdag så nånting säger mig att detta blir en dyr månad för Greight. Hon som försökt spara ihop några små slantar till slutet av månaden då det bär av till Gtb.
Jaja,  vad är väl en bal på slottet..

2 kommentarer:

  1. Näe, det är aldrig lönt att spara nåt, för det blir aldrig vad man tänkt av det..
    Mäåste säga att hon har väl ett jädrans flyt med oturen..
    Tålamod tålamod..

    SvaraRadera
  2. Du ska inte spara pengar, punkt slut...

    SvaraRadera