lördag 4 juni 2011

Sommar!

När det är sommar, sol och värme då trivs jag som bäst =)
Sånt väder som det var igår borde det vara varje dag! Regna kan det få göra under nätterna..

Jag var ledig under dagen igår så jag passade bla. på att rasta gräsklipparen, hade någon sett mig då så hade dom nog trott att jag inte var riktigt klok..
Jag hittade inte hörselskydden med radio i, så jag tog Skrabbans huggarhjälm med radio istället. Måste sett helt galet ut när jag knatade runt och klippte gräset iklädd shorts, linne och huggarhjälm =)

På eftermiddagen så tog jag och Bejo en promenad tillsammans med Eva och hennes nya söta hund Enja. Det var en hund helt i Bejos smak, lugn och lite försynt. Det passar honom perfekt =)
Jag ska försöka komma ihåg att ta med kameran nästa gång så jag kan lägga upp nån bild på henne.

På kvällskvisten var det meningen att jag skulle sova en stund innan jag skulle ta in hästarna och åka till jobbet för ett natt pass, men det är näst intill omöjligt att gå och lägga sig när det är strålande sol ute.
Men en liten stund vila blev det iallafall..
När det är varma dagar ute så är det guld värt med en gillestuga i källaren! Där är det både mörkt och svalt, helt underbart att sova där under sommar månaderna!

2 kommentarer:

  1. du kunde väl tagit ett foto på när du klippte gräset =)
    Du har väl självutlösare på kameran

    SvaraRadera
  2. Nja, fullt så roligt ska ni inte få =)

    SvaraRadera