lördag 11 juni 2011

Snurr i skallen

För tillfället är det mkt som snurrar i mitt huvud och måste redas ut där i allt virrvarr, så därför bloggas det dåligt för närvarande..

Som om det inte vore tillräckligt så har jag fått för mig att jag ska ha ett "uppehåll" i rökningen nu (nej jag är inte med barn), så varning för irritation och dåligt humör..
Fattar knappt varför jag gör det, det jag har kommit fram till under mina 5 rökfria dagar som har passerat hit in tills är att jag vill röka. Jag vet att det inte låter klokt, men det känns lixom avkopplande, socialt och .. Nä nu får jag ge mig! Klart att det inte är bra att röka, det jag ska tänka på är att man får cancer, luktar illa, dålig hy osv.
Ja ja det återstår att se hur länge uppehållet vara den här gången, jag ska göra mitt bästa =)

Jag har äntligen fått börja skritta igång min kära häst! Det är svårt att avgöra om det är jag eller han som är gladast för det =)




2 kommentarer:

  1. bara ett "uppehåll"?? nä lägg ner skiten totalt nu =)

    SvaraRadera
  2. jag tycker du är jätte duktig och social kan vi vara ändå!

    SvaraRadera