onsdag 15 juni 2011

Depp dag!

De senaste veckorna har jag lidit av ångest och igår var det den värst dagen av dom alla...
Jag har ju nämnt förut att jag ville köpa en till häst och det var inte vilken som helst utan Kingen, en häst som jag haft tidigare.
Jag har nu en tid vridit och vänt på var enda krona, gjort kalkyler över min ekonomi osv. men hur jag än vrider och vänder på det så blir inte resultatet de önskade..
Så idag fick jag tillsist erkänna mig besegrad, så vida ingen är sugen på att köpa honom till mig så går det inte ihop hur gärna jag än vill =(
Det skär i mitt hjärta att han ska behöva säljas ännu en gång, den enda tröst jag har är att hanns nuvarande ägare är mkt mån om att han ska få det bra.
Nu sitter jag här och deppar och tycker synd om både honom och mig själv!

Mitt i deppandet har jag även konstaterat att nu är den största poängen (för min del) med att ha rök uppehåll borta..
Det spelar lixom ingen roll om jag sparar in dom kronorna (motsvarande ca en stallhyra) när det iallafall inte räcker.. Korkat tänkt - jag vet..
Funderade på att åka och köpa ett paket cigg idag, men till min stora förvåning upptäckte jag att jag inte var särskilt röksugen när jag väl var på affären så det får vänta ett tag till...
Hur länge återstår att se =)


Ridtur på den skånska rivieran

Det är ingen munter läsning på min blogg just nu, men ska försöka rycka upp mig snarast...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar