tisdag 26 april 2011

Härligt

Vilken underbar helg det har varit! Jag har varit ledig så gott som hela helgen och vädret har varit helt underbart, vad mer kan man begära =)
Kan knappt tro att det är sant när jag under helgen gått runt i shorts och linne, och det är bara aprill =)
Jag älskar värme, vår och sommar!

Det blev en kort vända upp till fjällen även den här helgen, men nu var snön så gott som helt borta. Känns konstigt att tänka på att det bara var en vecka sedan jag var ute och åkte skoter =)

Min kära häst är fortfarande hallt och det finns ingen tid på ATG klinikerna häromkring förrän i slutet av nästa vecka, så det är bara att ge sig till tåls och konstatera att det nog inte blir någon tävling på ett tag.
Det känns super tråkigt men det änte så mkt att göra ngt åt, så jag får väl försöka gilla läget och glädja mig över det fina vädret i stället..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar