söndag 14 november 2010

Mini semester

Som ni vet så har jag ju haft mini semester och hälsat på några kompisar från skoltiden (hippologen) och även spanat in lill syrrans nya gård.

Helgen tillbringades i Varberg med mina underbara vänner. Vi åt massor av god mat, skvallrade, skrattade, dansade och lekte charader Det var en super helg som som vanligt slutade med att vi hade ont i magen av allt skrattande =)


På söndagen åkte jag tillbaka till syrran (sov där en natt på vägen ner till Varberg) för att stanna några dagar. Dräneringen av grunden var klar och vallgraven runt huset igen skottad =)


När jag bar in mina väskor i gäst rummet, var det redan någon som lagt beslag på den bästa sängen och tyckte att jag kunde ta den andra..

Isi som kom in i rummet sist förstod att slaget var förlorat och la sig under sängen istället..


Medans Sara och Tomas jobbade & pluggade på dagarna så roade jag mig med att gå långpromenader men hundarna, läsa å bara ha det gött!
Under besöket hos dom har jag oxå fått en ny julklapp att lägga till på min önskelista.. duschkabin med inbyggd massage!


En kväll åkte jag & Sara till Falköping på föreläsning för Jan Gyllensten. Han anses vara en av landets främsta instruktörer när det gäller hundars mentalitet i kombination med deras träning och vardagsliv. Det var en mkt bra och intressant föreläsning! (http://www.jangyllensten.se/)


Men nu är "semestern" slut för den här gången..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar