tisdag 30 november 2010

Fler bilder

När katten är borta dansar råttorna på bordet. Eller rättare sagt: När husse är borta sover vovven i sängen =)
Så här ser det ut nästan varje morgon när jag tänder sänglampan..

Det blir så många kort på Bejo hela tiden, men jag har ju en charmig Sigmund oxå! Min underbara, aningen busiga pålle =)

Medans jag tar hand om Sigge så passar Bejo på att ta en tupplur i höt, där det är varmt och gosigt. Konstigt att det alltid är så mkt hö i skuffen på min bil..


Efter en tuff dag på stallet så är det skönt att komma hem och mysa ner sig ordentligt i soffan!
Jag har visst skämt bort min hund en del det senaste året insåg jag precis.. Ligga både i soffan och sängen, till mitt försvar så har jag inte mkt att säga förutom att det är svårt att motstå en sådan underbar vovves bedjande blickar.. =)<>

2 kommentarer:

  1. ser ut o va en riktig livsnjutare den där bejo =)

    SvaraRadera
  2. Japp! Varför stressa när man kan ta det lugnt, är hans livs filosofi =)

    SvaraRadera