onsdag 27 oktober 2010

Besluts ångest

Nattveckan är i full gång och tyvärr finns det inte särskilt mkt tid över till att sova på dagarna heller.. Men, men inte så mkt att göra åt saken.
Idag har jag klipptid kl: 08.00 så sömnen får vänta tills senare idag.

Men nu är ju den stora frågan vad ska jag ha för frisyr?!

Ska jag fortsätta att ha långt hår som bara hänger i en tråkig svans, men som är lätt och praktiskt att ha (särskilt under möss säsongen).
Ska jag klippa av det till ngn mellan längd så jag fortfarande kan sätta upp det i en tofs när jag vill, men oxå välja att ha det utsläppt utan att bli tokig för att allt har trasslat ihop sig till ett enda virrvarr (som det gör nu).
Eller ska jag rent av vara modig nog att klippa det kort och därmed förnya mig lite?
Tja.. inte faan vet då jag hur jag ska göra (ursäkta språket)!
Har kollat runt på massor av frisyrer och hittat några som jag verkligen gillar, men om jag passar i dom det har jag då ingen aning om. Nu har jag bara 2 1/2 timme på mig att bestämma mig. Börjar känna mig smått stressad!

Den här frisyren är min favorit för tillfället, men jag är inte så säker på att jag skulle passa i den eller ens våga klippa mig så kort..



Snacka om I-lands problem =)

3 kommentarer:

  1. jamen vad spännande =)

    SvaraRadera
  2. Håret vart kanon :) Kul att kolla på täningen idag också ni skötte er som vanligt :)

    SvaraRadera
  3. frisyren blev supersnygg på dig modigt att klippa av det långa håret

    SvaraRadera