tisdag 3 augusti 2010

Tisdag

När jag vaknade idag så var Skrabban i full gång med veden, så jag högg tag i städningen inne. Det finns inte mkt som gör mig på så uselt humör som städning, som tur är så slår humöret oftast om till det bättre så fort det är avklarat och jag blir glad igen när det är ordning och reda runt mig =)
Sen var det bara att hjälpa till med veden, men nu är det klart för i år.. Underbart!!


När alla tråk grejer var avklarade så hängde jag med mamma, pappa, Marit & Daniel till Åsen på tipspromenad..



Fast det är ju inte riktigt min grej så jag passade på att ta med mig kameran



och Bejo så klart





Inte helt oväntat så fick jag inte direkt högsta poäng på tipspromenaden.. Men vad gör väl det =)

På vägen hem stannade vi till och kollade till hästarna



Sen hann jag bara komma innanför dörren och hämta mina grejer innan det var dax att bege sig till jobbet igen.. Så även den här dagen bara försvann, ibland hade dygnen behövt fler timmar!


1 kommentar: