måndag 30 augusti 2010

Dåligt

Ja jag vet att det har bloggats riktigt dåligt på sistonde, men det beror på att mitt mobila bredband har gått i strejk =(
Har beställt ett nytt och hoppas på att det kommer inom kort! Har kommit fram till att surfa på nätet måste vara beroende framkallande för jag håller på att få abstinens!! Idag fick jag hem till mammsen & pappsen så jag kan låna deras dator en stund..

I lördags var det kräftfest, riktigt roligt att umgås med alla härliga vänner! Sen att jag är en sådan tråk som åker hem tidigt för att sova hör inte till saken =) Jag var nog en av dom som mådde bäst dagen efter iallafall... =)

Annars har det gått några kvällar här och där i Ärts garage där det byggs hinder och målas bommar för fulla muggar. Vi är så duktiga så =)

Nä nu är det dax för mig att nanna.. Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar