lördag 21 augusti 2010

Malmö tripp

Förra helgen tillbringade jag och Malin en lång weekend i Malmö. Trots det ostadiga vädret så blev det en riktig toppen weekend, till och med så bra så vi på söndagskvällen bestämde oss för att inte alls åka hem på måndagen som det var bestämt, utan att istället stanna till tisdagen =)

Ute på Ribban gick WC & SM i fälttävlan
På söndagen var det även Team Chasing, som är en mkt publikvänlig & underhållande tävling!


Vi har även hunnit med att ta en promenad i Pildammsparken


Vi har ätit massor av god mat och ett & annat glas vin har oxå slunkit ner =)
En hel del affärer har det sprungits runt i, både hästaffärer och klädaffärer =) En dag var vi även och fick naglarna fixade, kul att unna sig något som man aldrig gör i vanliga fall! Kvällarna har tillbringats i det lugna med vin och tjejsnack =)

Tyvärr springer alltid tiden i väg för fort när man är i väg, så jag har inte hunnit träffa någon av mina skånska vänner =(
Jag får väl ta en vända ner snart igen =)
Tack för en underbar helg Malin! Och ett stort tack till Ärt som tog hand om Sigge så jag kunde åka!

2 kommentarer:

  1. det var så lite så, du får nog igen om någon vecka ;)

    SvaraRadera
  2. Vilken tur! Det gör jag så gärna =)

    SvaraRadera