onsdag 16 maj 2012

Ett tag sen sist...

Nu var det visst ett tag sedan jag skrev här.
Har inte så mkt att berätta om för tillfället, dagarna rullar på och jag är nu inne på femte och sista natt passet innan det är dax att slänga om dygnsrytmen igen.

Ikväll kommer Ingebörn och ska gå igenom hästarna igen. Han ska även kolla Sigge och se om han tycker att han svar på behandlingarna han fick i Tierp eller om det blir en resa dit snart igen.

I måndags uppnådde jag och Ärtan ett av våra mål. Vi överlevde en löprunda på en mil!
Vi är mkt stolta över oss själva =)  Ja nån liten gå paus blev det, men ändå!
Nu måste jag bara ta mig i kragen och boka ett läkarbesök, så jag kan få astma medicin som är avsedd för mig, då kan jag kanske andas ordentligt under rundorna oxå. Tror att det skulle underlätta en hel del...

Nu har jag nämnt både häst, jobb och träning. Då är det bara bästaste Bejo kvar, han lufsar på och mår bra =)
Så där nu har jag fått med vad mina dagar handlar om i stort.

På återseende!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar