torsdag 31 maj 2012

Återträff

Nästa helg ska jag på återträff från hippologen.
Sånt är alltid lika spännande...
De flesta har jag inte sett sen vi slutade, några har jag fortfarande kontakt med och träffar lite då och då.

Jag får alltid prestationsångest inför tillställningar som denna! Vad har jag presterat eller lyckats med under de år som gått?
Blivit äldre, tyngre och inte det minsta framgångsrik inom vare sig ridningen eller någonting annat :-(
Nä deprimerande känns det när man tänker så...
Jag får helt enkelt hoppas på att dom andra (åtminstone dom jag inte riktigt gillar) inte heller har haft några större framgångar och att dom blivit ännu tyngre (tjockare) än jag sen vi sågs sist... :-)

Men det ska bli riktigt roligt att träffa favvis gänget från klassen!

1 kommentar:

  1. framgånsrik eller inte spelar väl ingen roll! Du är en underbar människa och det räcker jävligt långt!! Vad va det vi sa i början...du är så ambitiös jonna...haha..

    SvaraRadera