lördag 26 mars 2011

Rymmer från vardagen

Igår tröttnade jag ur, vilket resulterade i att jag packade in en väska och hunden i bilen och flydde från allt!
Det kändes riktigt skönt att få ge sig i väg för att bara gå promenader och göra ingenting.. behövde ett avbrott från vardagen helt enkelt!

Måste oxå erkänna att jag är en fegis, jag är nämligen sugen på ett glas vin men törs inte dricka utifall jag skulle bli mörkrädd och vilja åka hem... Men det är ganska gott med saft oxå =)

Nu tänker jag återgå till att göra ingenting, det har blivit betydligt mindre tid till det än jag hoppats på.

4 kommentarer:

  1. Är du på rymmen =)

    SvaraRadera
  2. Japp! Super skönt, du borde testa :-)

    SvaraRadera
  3. har ingen stans att rymma =)

    SvaraRadera
  4. Skönt att komma iväg! Du får dricka flera glas vin så du glömmer bort att du är mörkrädd sen ;)

    SvaraRadera