fredag 9 oktober 2009

Det blir inte alltid som man tänkt sig...

Hade planerat en mysig kväll framför TV

Myste ner mig under filten och började se på filmen när jag hörde ett konstigt pysande ljud. Gick ut i köket och insåg att ljudet kom ifrån flaskan med vinbärssnaps som jag hade gjort till pappa i julklapp. Fan oxå.. den har jäst!

Ställde den i vasken och öppnade locket på flaskan och PANG det exploderade ur flaskan!! Hela köket, bänken, väggar, fönster, blommor, diskställ, skåpluckor, golv.. ÖVERALLT var det snaps. Så det var bara att glömma myskväll och börja städa istället =(


6 kommentarer:

  1. ingen julklapp till pappa alltså =)

    SvaraRadera
  2. Nää.. det blir då ingen snaps iallafall =(

    SvaraRadera
  3. din stackare.... men du ska vara glad att det inte var rosa glitter som torkar fast super snabbt!!

    SvaraRadera
  4. bara att slicka väggarna o bli full o glad

    SvaraRadera
  5. ja du Anna det är jag glad för =)

    SvaraRadera
  6. Haha=) Att jag inte tänkte på det Berta Stina! Klart att jag borde ha gjort det =)

    SvaraRadera