söndag 4 oktober 2009

Det blev..

en lång dag igår! Klev upp 06.30 och åt frukost, hoppade in i bilen och åkte till stallet. När jag nästan var framme kom jag på att jag glömde hästtransporten som jag skulle ta med och packa.. Så det var bara att vända och hämta den. Motionerade Sigge, packade transporten, mockade osv.


Hem och övertalade Per att han skulle byta till vinterdäck på min bil och transport, åkte och köpte en domkraft, hem och duschade och åkte till jobbet.



Slutade jobbet kl 22, när jag kom hem skulle Per hjälpa mig att koppla på släpet på bilen, sen körde jag ca 5m och hör ett brak.. transporten hade lossnat från bilen och rullade iväg!

Som tur var kom den inte så långt! In och hämtade per, så hjälptes vi åt att sätta på den på bilen igen. Den här gången kollade jag själv att den satt på ordentligt! Brummade upp till stallet för att lämna bil och transport som jag har lånat ut idag.

Fick tyvärr inte tag på nån som ville hämta mig, så det var bara att knata hem i regnet =(


Var hemma strax före tolv, borstade tänderna och däckade i säng.


När klockan ringde 06.20 i morse förstod jag inte hur jag skulle förmå mig att kliva ur sängen..

men det gick det med =)

Hoppas på en lugnare dag idag!

4 kommentarer:

  1. Men Jonna =)
    Tålamod tålamod.. det är inte dumt att ha =)

    SvaraRadera
  2. ja... du vet då hur man spenderar sina dagar du...

    SvaraRadera
  3. Nej Stina det är väl inte det =) Fast ibland undrar jag vart jag ska få det ifrån...

    SvaraRadera
  4. Ja du Anna det är inta alltid jag kan spendera mina dagar som jag hade önskat =( Men så är det väl för alla antar jag..

    SvaraRadera