fredag 7 september 2012

Glenn

Den här sommaren har jag varit på häst jakt och efter en del letande hittade jag till slut pållen jag ville ha!
Eftersom jag redan innan bestämt mig för att jag ville ha en 3-4åring,
ca 165-170cm i mkh, som skulle var "byggd i form", mm.  Så slutade det givetvis med att jag kom hem med en 6-åring på 176cm i mkh  som inte var "byggd i form" och är utbildningsmässigt som en 4-5-åring..
Det blir inte alltid som man tänkt sig =)

Här kommer en liten presentation av nya pållen:
Han heter Golden Eye men kallas nu mera för Glenn, och nej han är inte från Gtb =)
Han är ett tyskt halvblod och kom till Sverige som 4-åring
Pappan heter Collini (e. Contender) och morfar är Godavari xx
Glen är en super snäll kille som ligger efter i sin utbildning pga sin storlek, han är mkt social och en riktig skitgris (fast hagkompisen är värre när det gäller att smutsa ner sig)... =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar