onsdag 29 februari 2012

Kan själv!

Idag tog jag en tur till Mora och köpte den nya bänkskivan som jag suktat efter ett bra tag.
Sen tyckte jag att det var lite väl jobbigt att vänta tills nån har tid att hjälpa mig att få den på plats (vilket garanterat tagit veckor), så jag tänkte att om andra kan så borde väl jag oxå kunna...
Sagt och gjort, tillsist fick jag ut den gamla skivan (som var typ fast kaklad i väggen) och den nya på plats efter att ha fått på kanslister och dylikt.
Stolt som en tupp är jag över mig själv :-)

4 kommentarer:

  1. Ja det går inte vänta på att karlar ska göra nåt :-)

    SvaraRadera
  2. Nej verkligen inte!
    Då får man vänta till dö dagar...

    Jag säger som Miss Norrland, Kvinnor kan! :-)

    SvaraRadera
  3. Haha.... Men det är bra att karlar finns... tamk annars så mycket dötid vi skulle ha haft om ti inte behöva se efter dom, plocka upp efter dom, osv...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja tänk, det vore ju inte bra... ;-)

      Radera