tisdag 8 november 2011

Hej hopp!

Nattveckan är nu i full gång och trots att jag är riktigt kvälls trött av mig så gillar jag att jobba natt!

Till helgen så kommer min mormor och en av mina mostrar på besök. Det ska bli roligt att träffa dom, vilket inte händer så ofta tyvärr. Till på köpet så är jag dessutom ledig hela helgen när dom är här, vilket inte inträffat nån gång tidigare. Så det var väl på tiden =)

Fick reda på att mina vinterdäck var under all kritik och att jag borde skaffa nya inom det snaraste, hur kul är det att lägga pengar på.. Inte alls kul, särskilt när man inte ens har pengar så det räcker till det =(
Får väl ta och göra ett ryck och se om jag har några gamla hästtäcken och liknande att kränga iväg..

Helgen har varit riktigt toppen! Från att knappt ha ridit alls de senaste månaderna så hade jag plötsligt två hästar om dagen att rida =)
Tur att man har snälla vänner som vill låna ut sina pållar till mig! En del träningsverk fick jag förstås oxå.. Men det är det helt klart värt!

Tyvärr så slutade helgen inte lika bra då Eric Lamazes OS-gulds häst (Honkong 2008) Hickstead dog inne på banan i söndags under världscupen i hoppning. Man kan inte annat än att beklaga det fruktansvärda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar