lördag 15 oktober 2011

Frimärken

Det är nog inte meningen att jag ska hålla på med hästar..
Det jag tycker är roligast med ridning är att träna och tävla, men det har jag inte kunnat göra på länge och kommer inte heller kunna göra det under en lång tid framöver =(

Jag var till veterinären med min häst i tisdags som först varit halt större delen av vårterminen, sedan blev igångsatt under sommaren innan han blev halt igen. 
För att han ska få största möjliga chans att bli helt bra så ska han nu bara skrittas i skogen i 6-12 månader och därefter börja arbetas mer successivt. Sen är det bara att hålla tummarna för att han blir helt bra igen.
Under tiden så är det bara att fortsätta betala, mocka skit och se glad ut.. Känns lixom inte lika kul när man går miste om de roliga bitarna..
Men vad gör man inte för sina älskade djur om man vill ha kvar dom och ge dom en chans.

Fast ibland när allt känns som det går emot en, så undrar jag om man inte borde byta hobby och börja samla på frimärken eller nått liknande..

Nä jag är inte bitter..
Behövde bara få tycka lite synd om mig själv en stund och gnälla lite.. =)

2 kommentarer:

  1. =).. ja att ha hästar som hobby verkar då bara vara problem..
    Tur att man inte har nån sån hobby..

    Tråkigt när dom inte fåra vara friska =(

    Tålamod Greight

    SvaraRadera
  2. Håller alla tummarna och hoppas.

    SvaraRadera