måndag 1 augusti 2011

En jävla dag

Idag borde vara en glad dag då mina två återstående semesterveckor börjar idag. Men istället så har Greight varit allt ifrån chockad, ledsen, uppgiven och jävligt arg..
Ringde ett samtal och fick reda på att JAG hade missat att dra semesterersättning under hela året!
Då blev inte Greight glad utan haspade ur sig en lång ramsa om att inkompetenta jävla idioter som inte klara av att sköta sig jobb borde få sparken osv. Blev nog inte så populär då, men det känns som om det kan kvitta..
JAG tyckte att det var lika mkt mitt fel som inte upptäckt det själv, men ska man vara tvungen att hela tiden kontrollera att andra sköter sitt jobb?
Inte ens en ursäkt kunde JAG bidra med, utan sa bara att nu var det så här det var.

Glädjen åt att för första gången på länge få fyra veckors semester försvann tillsammans med semesterlönen =(

(Till er som inte vet det kan jag bara förtydliga att JAG inte är jag Greight)

2 kommentarer:

  1. Applåder o visslingar för den ramsan Greight =)
    Fy fan vilka jävla nötter..
    Skicka fucket på dom vetja..

    Vilket "flyt" du har jämt. =(
    Förstår mycket väl att du kokar av ilska o inte känner nån glädje över semestern..
    Tvi fan för dom där nötterna.

    SvaraRadera
  2. Mmm.. Man kan bli galen för mindre!

    SvaraRadera