tisdag 10 maj 2011

Lite kort om helgen

Nu var det ett tag sedan jag hade tid att skriva här, så här kommer lite kort om vad som har hänt under min helg =)

I helgen när jag, Bejo och Ärt var ute på en promenad, träffade vi på gull-unge nr1 med familj när vi passerade deras hus
 Där grillades det för fullt, så det blev ett stopp med korv till Ärt och Bejo till deras stora förtjusning =)


 Jag och Ärt har även försökt oss på det där med slutar tider igen på kamerorna när vi fotade vatten..


I Lördags följde jag med Malin och ärtan till Leksand på hopptävling, får jag inte tävla själv så får jag vara hejaklack istället =) 


Det var en rolig dag med duktiga ryttare och hästar!

Idag har jag haft en riktigt skön dag och mestadels bara slappat och haft det bra i solen. Jag bara ÄLSKAR sol och värme!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar