måndag 14 juni 2010

Söndag

Igår efter jobbet så byggde vi beteshage till hästarna i regnet. när den var klar så bestämde vi oss för att göra ren hösilageplasten som ska lämnas in på tisdag. Eftersom vi fått höra att dom vägrar ta emot plasten om den är smutsig så var det bara att tvätta den..

Tur att det finns regnkläder!


Present igen!
På kvällen kom Ärtan, Malin, Anna, Kristina, Anders & Wilma hem till mig och fikade.

Med sig hade dom fina blommor

och en riktigt läcker solstol!


Naturligtvis var det fler som ville testa den

Wilma var det full fart på som vanligt!



Det blev en rolig kväll med mkt pladder..


Skratt..

roliga miner


och fika =)

Men man blir trött av mkt fika =)

Nu inser jag att Kristina inte har kommit med på ett enda kort, kan inte förstå hur hon lyckades smita undan!
Tack så mkt för en toppen kväll och tack för den underbara solstolen. Tack Lotta & Linda som oxå var med på presenten!
När alla hade gått hem, jag hade röjt undan i köket och ägnat en bra stund åt att tvätta köksbordet (några envisades med att ha upp fötterna där), så dök jag i säng och somnade nästan innan jag hade fått huvudet på kudden.
Kort sagt så blev söndagen en lång men lyckad dag!

3 kommentarer:

  1. bara solen som fattas nu då

    SvaraRadera
  2. hahahaha.... du kan få lite asol sprit om du inte fått bort allt från bordet redan.. hahah

    SvaraRadera
  3. Ja Berta Stina lite sol nu hade inre varit fel!

    Jag är övertygad om att jag har fått bort allt nu Anna =)

    SvaraRadera