fredag 23 april 2010

Toppen dag!

Gårdagen inleddes med en sovmorgon, fortsatte sedan med hundpromenader och stallpyssel. När dom delarna var avklarade så passade jag och Bejo på att hälsa på Kristina och Wilma. Det visade sig ha hänt mkt sedan jag hälsade på sist.. Det lilla ljuvliga barnet har växt massor och for som en virvelvind runt i rummet. Hon blev även förtjust i Bejo (som är mkt snäll och tålig även när det gäller barn) även om hon inte var helt säker på hur hon skulle bete sig först=)


Jag hann även umgås med min skrabba en stund när han kom hem från Sthlm och innan jag drog till jobbet. Har haft en riktig toppen dag helt enkelt!

Bejo passar på att njuta av den sista snöhögen på gården



Jag vill även gratta Ärtan som fyllde år igår!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar